NUffnang

Nokia Menawarkan Aplikasi Counters Untuk Para Pengguna Peranti Lumia


Nokia Menawarkan Aplikasi Counters Untuk Para Pengguna Peranti Lumia


Nampaknya, hari demi hari, lebih banyak aplikasi yang disediakan oleh pihak Nokia untuk pengguna Windows Phone. Terkini, mereka telah pun melancarkan aplikasi baru, dipanggil Counters.
Seperti pada namanya, ia membolehkan para pengguna untuk menguruskan dan mengetahui penggunaan data, serta panggilan dan SMS dengan mudah melalui aplikasi tersebut.  Anda juga turut sama boleh menetapkan had penggunaan, sekaligus memberikan anda amaran apabila menghampiri had yang ditetapkan.
Perkara ini semestinya salah satu perkara yang bagus untuk para pengguna pelan pascabayar,  sekaligus mengelakkan mereka daripada terpaksa membayar bil mereka secara berlebihan disebabkan tidak boleh memantaunya sebelum ini.
Buat masa ini, ia masih dilabelkan dalam bentuk beta lagi. Namun, bagi anda yang berminat,  boleh memuat-turunnya hari ini terus daripada Marketplace, dan menggunakannya pada peranti Lumia anda.
Credit: amanz.my and http://ngehnews.my
  •  

Unknown

Author & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comments:

Post a Comment

0

 
biz.